Jag har en fakturafråga

Har du några frågor gällande en faktura är du välkommen att kontakta oss via e-post, via vår chatt eller ring oss på 0775-500 300, så hjälper vi dig. För att vi ska kunna hjälpa dig på bästa sätt ha gärna fakturan och fakturanumret till hands.

Opus kundtjänst

2019-01-28

Hittar inget bank el postgironummer till er...

Ewa

2019-05-04

Hej Ewa,

Tack för att du kontaktat oss. Vårt bankgironummer är 550-2513 för privatfakturor. Glöm inte ange OCR-numret också vid betalning.

Med vänliga hälsningar,

Staffan

2019-05-05

Hej!
Har just bokat besiktning för min hästtransport. Valde att betala på faktura inom 14 dagar.
Jag kan inte se på bokn.bekräftelse/kvitto hur jag ska betala.
Skickar Klarna faktura till mig?
Mvh

Ann

2019-08-30

Hej Ann,
Ja, om du har valt faktura i bokningen så är det Klarna som skickar den, och det gör de till den e-postadressen du angivit. Om du har Klarnas app så kan du även se fakturan där.

Med vänliga hälsningar,

Staffan

2019-08-30

Hej, jag skulle vilja avboka en tid jag har men har betalt den redan, går det att få tillbaka pengarna?

Helena

2020-04-21

Hej Helena,

Tack för din fråga.
Så länge Opus 24 h avbokningsregel följs så får du en återbetalning på ditt inbetalda belopp.

Hälsningar,

Ulrika

2020-04-21

Jag har en bilfirma i Gävle så jag undrar om jag kan betala räkningen via faktura?
Mvh

E4 MOTOR I GÄVLE

2020-10-12

Hej,

För att ditt företag ska kunna betala via faktura, fyll i ansökningsförmuläret här. Det tar sedan ca 1 dag för fakturaavdelningen att behandla din ansökan.

Med vänliga hälsningar,

Staffan

2020-10-12

Vi hjälper dig:

  • Staffan Kundtjänst
  • Thim Kundtjänst
  • Göran Besiktningsingenjör
  • Jessica Kundtjänst
  • Maria Kundtjänst
  • Tamara Kundtjänst
  • Valon Kundtjänst
  • Sofia Marknad
  • Opus Kundtjänst Kundservice