"Ändra tid, försvinner rabatten då?"

Hej. Har tid 26 mars och har betalat 295 kr. Om jag ombokar försvinner rabatten då?

Karin

2019-03-24

Hej Karin,

Tack för din fråga.
Eftersom jag inte har ditt registreringsnummer så vet jag inte vad det är för rabatt du har, vissa av våra erbjudanden är ibland tidsbegränsade eller gäller endast mellan vissa datum i månaden.

På vår bokningssida kan du ange ditt registreringsnummer och ändra tid, du får då se eventuell prisskillnad på den tiden du väljer att boka.
Vi har även vår kundtjänst på telefon 0775-500 300 som kan hjälpa till att svara på frågorna och hjälpa dig med ombokningen.

Öppettider telefon:
Måndag - fredag: 07.00-18.00
Lördag - söndag: 08.00-16.00

Ha en trevlig dag!

Thim

2019-03-24

Vi hjälper dig:

  • Staffan Kundtjänst
  • Mats Kundtjänst
  • Maria Kundtjänst
  • Tamara Kundtjänst
  • Valon Kundtjänst
  • Göran Besiktningsingenjör
  • Sofia Marknad
  • Opus Kundtjänst Kundservice