Jag har bokat tid och betalt men nu vill jag avboka. Går det och få pengarna tillbaks?
Sofia
2019-06-27
Hej,
Tack för din fråga. Så länge du följer vår 24 h avbokningsregel så får du pengarna tillbaka som du har förbetalt. Har du förbetalt via Klarna så kommer pengarna automatiskt till samma konto som de drogs ifrån. Har du förbetalt en föreslagen tid, så fyller du i dina kontouppgifter. Avbokning kan du göra via vår bokningssida där du väljer Avboka. Du kan även ringa till oss på: 0775-500 300 så hjälper vi dig med att avboka din tid.
Trevlig helg!
Ulrika
2019-06-28
Hur gör jag när jag vill avboka besiktning har ej inbetalt pengar . Hittar ingen rubrik avboka tid på er hemsida,
Christer
2019-07-13
Hej Christer, När du slår in ditt registreringsnummer på bokningssidan så kommer du till den tid du redan bokat. Där finns en knapp som heter Avboka, och klickar du på den kan du boka av tiden.
Med vänliga hälsningar,
Staffan
2019-07-14
Kan inte avboka på Timrå Opus. Loggar in men ser ingen bokning alls.
Hade 25:te (Idag). Men bokade om igår kväll till 26/5. Men kan inte se någon bokning när jag loggar in idag. (Får inte till halvlyset så ingen mening att besikta).
Mvh, Johan
Johan
2020-05-25
Hej Johan,
Tack för att du har kontaktat oss. Vänligen ring till oss på: 0775-500 300 så kan vi titta närmre på din bokning.
Med vänliga hälsningar,
Ulrika
2020-05-26
Vi hjälper dig:
Staffan
Kundtjänst
Mats
Kundtjänst
Maria
Kundtjänst
Tamara
Kundtjänst
Valon
Kundtjänst
Göran
Besiktningsingenjör
Sofia
Marknad
Opus Kundtjänst
Kundservice
Vi använder oss av kakor (cookies) på opus.se för att webbplatsen ska fungera på ett bra sätt för dig.
Genom att surfa vidare accepterar du dessa kakor.