Hej. Jag har bokat och betalat, men har fått förhinder. Är det bara att boka en ny så följer betalningen med? Mvh Rolf
Rolf
2019-03-12
Hej Rolf,
Om du ombokar om tiden utan att boka av den så följer betalningen med automatiskt. Om du däremot har avbokat tiden och sedan bokat en ny, eller missat en tidigare tid, så måste vi flytta över betalningen manuellt. Om så är fallet, vänligen ring oss på 0775-500 300 så ordnar vi det.
Med vänliga hälsningar, Staffan
Staffan
2019-03-13
Vi hjälper dig:
Staffan
Kundtjänst
Mats
Kundtjänst
Maria
Kundtjänst
Tamara
Kundtjänst
Valon
Kundtjänst
Göran
Besiktningsingenjör
Sofia
Marknad
Opus Kundtjänst
Kundservice
Vi använder oss av kakor (cookies) på opus.se för att webbplatsen ska fungera på ett bra sätt för dig.
Genom att surfa vidare accepterar du dessa kakor.