Boka om

Hej. Jag har bokat och betalat, men har fått förhinder. Är det bara att boka en ny så följer betalningen med? Mvh Rolf

Rolf

2019-03-12

Hej Rolf,

Om du ombokar om tiden utan att boka av den så följer betalningen med automatiskt.
Om du däremot har avbokat tiden och sedan bokat en ny, eller missat en tidigare tid, så måste vi flytta över betalningen manuellt. Om så är fallet, vänligen ring oss på 0775-500 300 så ordnar vi det.

Med vänliga hälsningar,
Staffan

Staffan

2019-03-13

Vi hjälper dig:

  • Staffan Kundtjänst
  • Thim Kundtjänst
  • Göran Besiktningsingenjör
  • Jessica Kundtjänst
  • Maria Kundtjänst
  • Tamara Kundtjänst
  • Valon Kundtjänst
  • Sofia Marknad
  • Opus Kundtjänst Kundservice