Hej! Har betalt till en station fick förhinder. Kan jag boka en annan station nu? Allt är ju redan betalt?
Malin
2019-08-01
Hej,
Tack för att du har kontaktat oss. Ja, du kan omboka din tid till en annan station och då följer din betalning med till din nya bokning. Ombokning kan du antingen göra via vår bokningssida eller ringa till oss på: 0775-500 300 så hjälper vi dig med att boka om din tid.
Ombokning måste ske innan din tid har passerat, annars räknas det som ett uteblivet besök.
Trevlig dag!
Ulrika
2019-08-01
Vi hjälper dig:
Staffan
Kundtjänst
Mats
Kundtjänst
Maria
Kundtjänst
Tamara
Kundtjänst
Valon
Kundtjänst
Göran
Besiktningsingenjör
Sofia
Marknad
Opus Kundtjänst
Kundservice
Vi använder oss av kakor (cookies) på opus.se för att webbplatsen ska fungera på ett bra sätt för dig.
Genom att surfa vidare accepterar du dessa kakor.