Klimatkompensering

Hej, jag är intresserad av klimatkompensering men glömde det när jag bokade tid och betalade idag, hur gör jag nu.

Tony

2019-09-29

Hej,

Tack för att du har tagit tid att kontakta oss.
Klimatkompensering kan du lägga till på din bokning i efterhand.

Detta kan du antingen göra via vår bokningssida eller ringa till oss på 0775-500 300 så hjälper vi dig med detta. För att själv lägga till en klimatkompensering på din bokning, så går du först in på din befintliga bokning . Där lägger du till Intresserad av klimatkompensering? och går sedan vidare i bokningsschemat och bekräftar.

När man lägger till en extra kontroll på bokningen så kan tiden ändras för ens bokning.

Med vänliga hälsningar,

Ulrika

2019-09-30

Vi hjälper dig:

  • Staffan Kundtjänst
  • Thim Kundtjänst
  • Göran Besiktningsingenjör
  • Jessica Kundtjänst
  • Maria Kundtjänst
  • Tamara Kundtjänst
  • Valon Kundtjänst
  • Sofia Marknad
  • Opus Kundtjänst Kundservice