Fått en tid men den passar inte och jag vill ändra den. Hur gör jag?
Ann-Charlotte
2019-04-30
Hej Ann-Charlotte,
Du kan antingen ringa oss på 0775-500 300 så hjälper vi dig boka om, eller så kan du slå ditt registreringsnummer på bokningssidan så du kommer till att du ser den tidigare bokade eller föreslagna tiden. Där trycker du på Boka om och följer sedan flödet tills du har hittat en ny tid och bekräftat den.
Med vänliga hälsningar,
Staffan
2019-05-02
Vi hjälper dig:
Staffan
Kundtjänst
Mats
Kundtjänst
Maria
Kundtjänst
Tamara
Kundtjänst
Valon
Kundtjänst
Göran
Besiktningsingenjör
Sofia
Marknad
Opus Kundtjänst
Kundservice
Vi använder oss av kakor (cookies) på opus.se för att webbplatsen ska fungera på ett bra sätt för dig.
Genom att surfa vidare accepterar du dessa kakor.