"Opus hemsida ska vara tillgänglig för alla"
Opus Bilprovnings nya hemsida, opus.se, är en av fyra finalister i kategorin Kommersiella webbplatser i tävlingen Guldhanden.
Opus Bilprovnings nya hemsida opus.se, som lanserades i mars i år, är en av fyra finalister i årets Guldhanden.
Det prestigefyllda priset Guldhanden, som delas ut av SiteVision i tre kategorier, går till ”webbplatser som bäst uppfyller sitt syfte, möter sin målgrupp och som består av lösningar som sticker ut”.
- Vi är mycket glada och stolta över att vara en av finalisterna! Vi har arbetat mycket målmedvetet för att vår hemsida ska vara både enkel att hitta på, tilltalande, innehållsrik - och tillgänglig för alla. Därför har vi bland annat Talande webb och möjlighet att översätta hemsidan till 116 olika språk, säger Marika Ireblad, kommunikations- och marknadschef på Opus Bilprovning.
Övriga finalister i kategorin Kommersiella webbplatser är Collectum, Nordnet och Euro Accident.
Guldhanden delas ut i kategorierna: Bästa kommersiella webbplats, Bästa offentliga webbplats och Bästa intranät.
Prisutdelning sker onsdag 21 oktober på en digital gala från Örebro.
Vill du få påminnelse via sms och/eller e-post nästa gång det är dags att besikta ditt fordon? Registrera dig på Mina sidor så påminner vi dig.
Vi vill att det ska vara smidigt att besikta bilen hos oss. Allt från bokning, besiktning till en eventuell efterkontroll.