svar

Meddelande:
Hej Magnus,

Fältet för rabattkoden finns på första steget i bokningen, på sidan där du ser vilket fordon du bokar för. Det är alltså efter att du slagit in registreringsnumret men innan du är inne på kalendern och faktiskt väljer en tid. På den sidan finns en ruta där det står Ange ev. kampanjkod. Om du använder mobilversionen så finns den på samma sida, men ovanför knapparna Gå vidare, Lägg till fordon, och Avbryt.

I vissa fall har vi skickat ut ett erbjudande till ett fordon med ett rabatterat pris, och då ligger den rabatten förprogrammerad i systemet så länge den är giltig. Då kan man inte lägga in någon annan rabatt på tiden, utan man kan bara ha en rabatt åt gången.

Det går även att lägga till en rabattkod på en bokning efter att den är bokad men innan besiktningen är genomförd, och då gör man det på sidan där man ser vilken tid man har bokat. Om man redan har betalat i förväg via Klarna ordnar de då en återbetalning (eller delkreditering om man har valt faktura), men om man har betalt via bankgiro så kan man behöva kontakta kundtjänst för återbetalning av mellanskillnaden.

Med vänliga hälsningar,

Namn:
Staffan

E-post:
staffan.johansson@onecontact.cc