Opus kundlöften

Det här är våra kundlöften

Vi vill att det ska vara enkelt, tryggt och trevligt att besikta ditt fordon hos oss. För att visa att det inte bara är snack utan faktiskt verkstad, har vi formulerat sex löften som du gärna får granska oss på. Vi menar, vi bedömer din bil – det är inte mer än rätt att du får möjlighet att bedöma oss.

Våra kundlöften

Vi lovar att du:

  • hittar en tid inom 24 timmar (gäller personbil, ej helgdag)
  • bokar enkelt via opus.se eller vår kundtjänst
  • får hjälp av en certifierad besiktningstekniker
  • får svar på alla dina besiktningsfrågor
  • blir trevligt och personligt bemött
  • erbjuds kaffe* på en ren och prydlig station

Om vi mot förmodan inte lever upp till vad vi lovar, bjuder vi på avgiften nästa gång du kommer.
Klicka på länken nedan för att åberopa garantin.

Det finstilta

  • Garantin gäller privatkunder.
  • Vi vill ha dina synpunkter senast 5 dagar efter din besiktning.
  • Ersättningen gäller för besiktning av samma fordonstyp på samma station.
  • Värdebevis för ny besiktning - voucher - gäller i 12 månader.
  • Det går inte att ersätta en voucher med en ny voucher.

* Lokala restriktioner om tillfälligt avstängda kaffeautomater kan i nuläget förekomma p g a corona.

Är du inte nöjd med din upplevelse hos oss? Klicka här

Har du andra frågor som inte omfattas av kundgarantin? Klicka här

Välkommen på besiktning hos Opus Bilprovning

Välkommen till Opus

Vi vill att det ska vara smidigt att besikta bilen hos oss. Allt från bokning, besiktning till en eventuell efterkontroll.