Opus kundlöften

Det här är våra kundlöften

Vi vill att det ska vara enkelt, tryggt och trevligt att besikta bilen hos oss på Opus Bilprovning.

För att visa att vi verkligen menar det vi säger, har vi formulerat flera tydliga löften till dig som kund.

Våra kundlöften

Vi lovar att du:

  • hittar en tid inom 24 timmar (gäller personbil, ej helgdag)
  • bokar enkelt via opus.se eller vår kundtjänst
  • får hjälp av en certifierad besiktningstekniker
  • får svar på alla dina besiktningsfrågor
  • blir trevligt och personligt bemött
  • erbjuds kaffe* på en ren och prydlig station

Om vi mot förmodan inte lever upp till vad vi lovar, bjuder vi på avgiften nästa gång du kommer.
Klicka på länken nedan för att åberopa garantin.

Det finstilta

  • Garantin gäller privatkunder.
  • Vi vill ha dina synpunkter senast 5 dagar efter din besiktning.
  • Ersättningen gäller för besiktning av samma fordonstyp på samma station.
  • Värdebevis för ny besiktning - voucher - gäller i 12 månader.
  • Det går inte att ersätta en voucher med en ny voucher.

* Lokala restriktioner om tillfälligt avstängda kaffeautomater kan i nuläget förekomma pågrund av corona.

Är du inte nöjd med din upplevelse hos oss? Klicka här

Har du andra frågor som inte omfattas av kundgarantin? Klicka här